Operacija Štarter, 2. del

Takoj, ko sem odvil nekaj vijakov in pričel z razstavljanjem štarterja je bilo vidno, da je res v slabem stanju. Raznorazna olja, ki se nahajajo v bližini motorja, v sodelovanju z vseprisotnima prahom in umazanijo, navsezadnje pa tudi leta – naredijo svoje. V samem štarterju se je nabralo precej umazanije in nekateri deli so bili že precej obrabljeni – predvsem krtačke.

Najprej sem ga razstavil na prafaktorje in ga temeljito očistil. Kovinski del na katerega pridejo pritrjene krtačke pa sem tudi obrusil in prebarval s temeljno barvo. Vsekakor bo potrebna menjava krtačk in pa brušenje lamel (del rotorja, ki je v stalnem stiku s krtačkami in zato najbolj izpostavljen obrabi). Naredil sem nekaj fotografij nato pa vse skupaj odpeljal na servis h avtoelektričarju.

Le-ta mi je zagotovil, da bo naslednji dan štarter gotov in pripravljen za prevzem. Slišalo se je prelepo, da bi bilo res. In nisem se motil. Naslednji dan mi je namreč rekel, da ne more kaj dosti storiti, ker je potrebno previti stator. Predlagal mi je podjetje, ki se ukvarja posebej s previjanjem motorjev in naslednji dan sem jih res poklical. Tam pa so me napotili nazaj h taistemu avtoelektričarju, ker štarterjev ne previjajo, ker je to delo avtoelektričarjev. Pa jih razumi, kdor jih hoče.

Vse skupaj sem odpeljal k nekemu drugemu avtoelektričarju, ki mi je precej nejevoljen razložil, da to je pa kar nekaj dela, sicer bodo popravili, ampak ne ve kdaj, ker so trenutno do vratu v delu, pa še prazniki so pred vrati, mogoče že naslednji teden, ampak ni siguren… Čez nekaj dni sem ga poklical in popvprašal po napredku pa se ga sploh še niso lotili. Še nekaj dni jim dam na voljo, sem si mislil, potem pa pridem tja in poberem vse kar je mojega in naročim obnovljen štarter s spletne strani na kateri kupujem rezervne dele za Trabija. Ampak ni bilo potrebe. Kmalu po praznikih sem dobil klic, da je štatrer popravljen. Popravilo je stalo manj kot v spletni trgovini in ko sem ga preveril na delovnem pultu je deloval res brezhibno. Nasledni dan sem ga zmontiral nazaj na motor in Trabi se je zagnal kot nov.

Zaganjač pred in po servisu

Zapeljal sem ga iz garaže in naredil krog po prakirišču. Večkrat sem ga ugasnil in prižgal. Ni vedno vžgal iz prve, občasno rele ni potisnil zaganjača na motor in štarter se je zavrtel v prazno, ampak zadeva deluje. Parkiral sem ga nazaj v garažo in se odpravil domov. Zdaj je Trabi povsem pripravljen na novo sezono.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja