V maju je bilo nekaj deževnih dni in Trabija sem imel na varnem pod ponjavo. Vendar sem vsakič, ko sem šel mimo njega zavohal bencin. Sprva sem pomislil, da sem pozabil zapreti pipico, ampak to ni bilo to. Ko je dež končno ponehal, sem dodobra namočenega reveža lahko spet malo odkril ter ga posušil in prezračil.
Preveril sem kaj se dogaja okoli rezervoarja za gorivo in res je kapljalo iz ventila, ki se nahaja točno pod posodo za gorivo in ima tri pozicije: zaprto, odprto in rezerva. Vedno znova me zagrabi panika, ko motor začenja počasi pešati in se začnem spraševati kaj hudiča ga moti. Potem pa se spomnim, da sem pozabil odpreti dotok bencina, ali pa je prišel čas da prestavim na rezervo.
Izpraznil sem rezervoar in odstranil z njega ventil. Kar precej nečistoč se je nabralo v notranjosti posode, kakor tudi na mrežici ventila. Odstranil sem tudi plovec in pa neko elektronsko stvar, ki meri pretok bencina, torej trenutno porabo.



Tesnila in ostale stvari potrebne za servis ventila sem nakupil že z enim od prejšnjih naročil, ker niso bile drage in sem vedno vedel, da jih bom prej ali slej nujno potreboval. Vse sem očistil in manjši kovinski nosilec tudi prebarval na črno. Rezervoar sem od znotraj očistil, zunanjost pa sem speskal in prebarval z mat črno, kot vse ostale stvari pod pokrovom.


Zamenjal sem tudi cevke za dovod goriva in objemke. Nato sem znova natočil gorivo in preveril če je vse OK. Trabi deluje in gorivo ne pušča več. Super! Sedaj je že velika večina kovinskih delov, ki se jih da odstraniti in pobarvati urejena. Ostane mi samo še zračni ventil za prezračevanje potniške kabine. Kar se sliši smešno, ker se večinoma vozim z odprto streho, pa vendar v kakšnem zgodnjem jutru ali večeru pride prav malo toplote v noge.
Letos mi je zelo prav prišlo, da je zaradi vsesplošnih razmer glede Covid-19, podaljšano obdobje za registracijo vozila. Tako sem imel čas postoriti servis v miru, ker sem ga želel na tehnični pregled pripeljati v brezhibnem stanju. Da pa bi to dosegel sem se moral znova lotiti zavor. Ob zaviranju mi je volan zasukalo močno desno, kar je pomenilo da prednja leva zavora deluje zelo slabo. Odstranil sem pnevmatiko in platišče ter očistil in podmazal vse potrebno, postavil kolo nazaj in se prepričal da vse dela tako kot mora. Trabi je sedaj pripravljen na tehnični pregled.
